.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک سنگین در مسیرهای تهران - مازندران
تردد در جاده های کوهستانی مازندران به علت لغزندگی جاده و خودروهای زیاد ، کند است .

باشگاه خبرنگاران: مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت : با ورود شمار زیادی از مسافران به جاده های هراز و چالوس و همچنین بارش شدید باران و برف در این محورها ، تردد خودروها در این محورها کند است .

نوروزی با اشاره به بازگشایی جاده چالوس پس از بارش برف دیروز افزود : این محور هم اکنون باز اما لغزنده است و تردد در محور سوادکوه هم نیمه کند است .

مدیر کل هواشناسی مازندران هم به خبرگزاری صدا و سیما گفت : آسمان این استان ابری است ؛ در مناطق جلگه ای باران می بارد و در ارتفاعات نیز پدیده غالب ، برف و مه است.

داداشی با اشاره به کاهش دما و مواج بودن دریا در این مدت افزود : اواسط فردا از فعالیت این سامانه بارشی و ابرناکی آسمان کاسته می شود.

او بیشترین فعالیت این سامانه در 24 ساعت گذشته را در مناطق غربی استان با 32 و 31 میلیمتر باران در رامسر و نوشهر و 15 و 10 سانتی متر برف در سیاه بیشه و کجور اعلام کرد.

به گفته مدیر کل هواشناسی مازندران با خروج این سامانه در ظهر جمعه از استان ؛ آسمان مازندران برای روز شنبه و یکشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما و از اواخر یکشنبه بتدریج با بارش پراکنده همراه است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.